dinsdag 30 oktober 2018
Een lange blogstilte
Het is al een flinke tijd stil op Lunedi Congelati. Te stil als je het mij vraagt. Soms heb je van die momenten dat je gewoon geen zin of behoefte hebt om er aan te werken, dat heeft iedereen wel eens. Maar bij mij zijn het vaak lange stiltes. Toch voelde ik, nu, op de een of andere manier de behoefte om wel te bloggen.
maandag 30 maart 2015
Shoplog Maart 2015: Action, New Yorker
Suuup! Na vijf weken op en af ziek zijn, ben ik weer terug. Dit keer met een shoplog. Ik had in de voorjaarsvakantie plannen gemaakt om te gaan winkelen, maar door mijn keelontsteking gingen deze niet door. Nu ik weer wat beter ben, had ik eindelijk weer energie om te gaan winkelen. Benieuwd naar wat ik allemaal gekocht heb? Lees dan snel verder!
zondag 15 maart 2015
Movies I recently watched #2
Ik had twee weken geleden keelontsteking, echt geen pretje. Ik lag dagen op de bank en verveelde me suf. Ik bedacht me dat ik nog wel films kon gaan kijken aangezien ik niet zo veel kon doen. Benieuwd naar welke films ik heb gekeken? Lees dan snel verder!
dinsdag 3 maart 2015
DIY: Lipscrub maken
Scrubben is iets wat je eigenlijk regelmatig moet doen. Hiermee verwijder je dode huidcellen en velletjes. Je kunt een kant en klare scrub kopen in de winkel, maar hoe leuk is het om zelf een scrub te maken? Dan weet je ten minste ook wat er allemaal in zit. Benieuwd hoe je zelf een scrub kunt maken met maar 3 ingrediƫnten? Lees dan snel verder!
woensdag 25 februari 2015
Spam je blog! #2
In de vakantie kan ik wel wat extra leesvoer gebruiken. Ik vind het altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken. Het lijkt me leuk om te ontdekken wie mijn lezeressen zijn en wat hun blog is. Laat in de reacties jou blog link achter en verwerk de volgende dingen in je reactie..
maandag 23 februari 2015
Het leed dat studeren heet

Bron
Ik heb vaak van die momenten waarbij ik denk: nu moet ik dit even van mij afschrijven. Het onderwerp studeren speelt in mijn hoofd een belangrijke rol. Niet dat ik zonder studie zit momenteel, maar meer het idee om het studeren heen. Ik vind een goede opleiding belangrijk en denk hier nou eenmaal veel over na. Benieuwd wat ik nu echt van studeren vind? Lees dan snel verder.
zaterdag 21 februari 2015
Catrice Prime and Fine oogschaduw basis
Zoals je een aantal weken geleden kon lezen op mijn blog, krijgen Essence en Catrice eens in het half jaar een nieuw assortiment. Ik was er als de kippen bij! Ik had veel producten op mijn wishlist staan waaronder deze oogschaduw basis van Catrice. Gelukkig lag hij net in de schappen en was mijn Essence oogschaduw basis bijna op. Ben je benieuwd of de oogschaduw basis van Catrice beter bevalt? Lees dan snel verder!
Abonneren op:
Posts (Atom)





